1. Здогледуваш згодна девојка на забава. Одиш до нејзе и и’ велиш:
– Многу сум богат. Омажи се за мене!
Тоа е директен маркетинг.

2. На забавa си со еден куп пријатели и гледаш згодна девојка. Еден од твоите пријатели оди кај неа и покажувајќи кон тебе и вели:
– Тој е многу богат. Омажи се за него!
Тоа е рекламирање.

3. Здогледуваш згодна девојка на забава. Одиш кај неа и го добиваш нејзиниот телефонски број. Следниот ден и се јавуваш и велиш:
– Здраво, јас сум многу богат. Омажи се за мене.
Тоа е телемаркетинг.

4. На забава си и наоѓаш згодна девојка. Стануваш, ја местиш вратоврска, одиш кај неа и’ ставаш пијалак, ја отвораш врата од автомобилот, ја подигаш чантата откако ќе и падне и понудуваш да ја однесеш до дома и потоа и велиш:
– Инаку, колку да знаеш, јас сум богат. Ќе се омажиш ли за мене?
Тоа се односи со јавност.

5. На забава си и здогледуваш прекрасна девојка. Таа ти приоѓа и ти вели:
– Ти си многу богат! Може ли да се омажиш за мене?
Тоа е препознавање на бренд.

6. Здогледуваш згодна девојка на забава. И се приближуваш и и велиш:
Многу сум богат. Омажи се за мене!
Таа те гледа и ти врзува шамар.
Тоа е Фидбек од потрошувачите.

7. И се приближуваш на згодна девојка на забава и и велиш:
Многу сум богат. Омажи се за мене!
По ова таа те запознава со сопругот.
Тоа е разлика помеѓу понуда и побарувачка.

8. Ја наоѓаш најубавата девојка на забавата. Одиш до нејзе и пред да речеш било што, друг човек доаѓа и и вели:
Многу сум богат. Омажи се за мене!
По што таа заминува со него.
Тоа е кога конкурентите ќе ти одземат од твојот дел од пазарот.

9. Здогледуваш згодна девојка на забава и пред да и речеш:
Многу сум богат. Омажи се за мене!
Пристигнува жена ти.
Тоа е забрана за влез на нови пазари.